Jei pageidaujate atlikti užsakytos prekės grąžinimą, prašome užpildyti žemiau pateikiamą grąžinimo formą ir pasirašius (galima užpildyti ir pasirašyti atsispausdinus arba atsiųsti pasirašytą dokumentą skaitmeniniu parašu) adresu: info@redlips.lt Dėl grąžinimo derinama individualiai kiekvienu atveju pagal situaciją (prekės tipas, išmatavimai, svoris ir kt.), siunčiama per DPD arba Omniva paštomatus ir šių tarnybų kurjerius. Prekių grąžinimas atliekamas per 14 k.d. nuo prekių atsiėmimo.
Grąžinimo dokumentą atsisiųsti galite paspaudus ČIA
Pinigai, (įskaitant prekės pristatymo išlaidas) grąžinami per 14 d. nuo prekės grąžinimo. Siuntimo išlaidas apmoka klientas.
Dėmesio, pagal UAB „DPD Lietuva” ir UAB „Omniva LT” kurjerių tarnybų taisykles, jei klientas gauna kurjerių apgadintą siuntą (nepriklausomai nuo to, net jei yra vizualūs siuntų pažeidimai patirti pristatymo metu), jei klientas atsiimdamas siuntą jos neišpakuoja, neapžiūri ir neinformuoja kurjerio (o atsiimant iš paštomato, turi būti skambinama kontaktiniu numeriu), siuntų tarnybos neprisiima jokios atsakomybės dėl galimų siuntų apgadinimų, neatlieka kompensavimo ir visa atsakomybė tenka klientui. Todėl prašome atlikti siuntų išpakavimą ir apžiūrą siuntų atsiėmimo metu, ir nepatvirtinti kurjeriui gavimo, kol neįsitikinote, kad produkcija neapgadinta. Nes visa atsakomybė tenka klientui.